Jubileum SV Harfsen 75 jaar

SV Harfsen Voetbal is 1 januari 2018 ontstaan uit de omnivereniging S.V. Harfsen. Deze omnivereniging is opgericht 21 januari 1949 uit de Christelijke Jonge Mannen Vereniging en begon als voetbalvereniging. Er waren  twee elftallen in de zondagcompetitie. (zie historie pagina)

2024 staat dus in het teken van 75 jaar voetbal in Harfsen.

Natuurlijk laten we dit niet onopgemerkt voorbij gaan. Zo is bijvoorbeeld het traditionele hutspot toernooi, tevens nieuwjaarsreceptie, verplaatst naar zondag 21 januari. Naast de goede wensen voor het nieuwe jaar proosten we ook op het 75 jarig jubileum van de club. Voor alle leden is er dan ook een leuke herinnering beschikbaar.

Deze zomer vieren het jubileum op grootste wijze met een feestprogramma op 29 juni 2024. Zo zijn er festiviteiten voor de jeugd, is er natuurlijk een wedstrijd en is er een gezellig plein om bij te praten met oude voetbalmaten en voetbalvriendinnen. Om die sterke verhalen kracht bij te zetten is er een foto expositie om herinneringen op te halen. Tot slot besluiten we de dag met een bruisend feest voor iedereen die de voetbal in Harfsen een warm hart toedraagt.

Ben je dus lid of oud lid, actieve speler of speler in ruste, vrijwilliger groot of klein, oud of jong, (oud)sponsor, (oud)trainer, (oud) Harfsenaar, (oud) tegenstander of fan van SV Harfsen noteer dan vast deze datum in je agenda! Je bent van harte welkom!

Voor de foto expositie hebben we uw hulp nodig!
Heeft u op zolder nog een doos waarin foto's, dia's of film van de voetbal in Harfsen, schroom dan niet deze met ons te delen. Wij kunnen het goed gebruiken. Stuur een mailtje naar sectretaris@svharfsen.nl of naar 1 van de bestuursleden  of de jubileumcommisie. We nemen dan graag contact met u op.

Inmiddels publiceren we maandelijks fotopagina's.
kijk op de nieuws pagina