• Welkom bij SV Harfsen!

Lid worden

Bij SV Harfsen is het voor iedereen mogelijk om te voetballen. Plezier en gezelligheid staat hoog in het vaandel.

Naast onze vaste lidmaatmaatschappen bieden wij ook flexibele lidmaatschappen aan. Mocht je niet elke week kunnen voetballen maar vind je het toch leuk zo nu en dan eens een wedstrijd mee te doen? Dan kan je bij ons 10tjeslid worden. Je speelt niet vast in een team, maar staat wel ingeschreven, waardoor je “oproepbaar” bent om wedstrijden mee te doen. Daarbij heb je ook de keuze om (af en toe) mee te trainen, hier rekenen wij een training toeslag van €25,- voor.

Wil je lid worden? Download het formulier onderaan deze pagina en vul hem in. Wanneer die ingevuld is kun je hem terug sturen naar secretaris@svharfsen.nl

Contributie seizoen 2022/2023

Selectie

Pupillen

35+

125*

45+

10tjeslid

10tjeslid + trainingen

EUR

Niet spelend lid (incl. voormalige donateurs)

* inclusief trainingstoeslag

Opzeggen

Wil je je lidmaatschap opzeggen?
Het lidmaatschap loopt jaarlijks van 1 juli tot en met 30 juni en kan alleen aan het eind van een verenigingsjaar (uiterlijk 31 mei) worden opgezegd. Wanneer je niet correct en niet voor 31 mei opzegt, ben je voor minimaal een seizoen contributie verschuldigd. Opzeggen van lidmaatschap kan alleen schiftelijk bij de ledenadministratie of met een e-mail naar secretaris@svharfsen.nl

Aan de trainer of leider melden dat je stopt is dus niet voldoende.