Jubileum foto's (mei)

Weer gaan we terug in de tijd. De tijd dat we binnen de vereniging nog dames voetbal hadden. U denkt misschien; damesvoetbal is toch helemaal van deze tijd? Nu weer helemaal in opkomst? U heeft gelijk, het wordt hoog tijd dat de meiden van nu uit Harfsen de handschoen weer oppakken.

Ter inspiratie enkele dames teams van, pak hem beet, 25 jaar geleden.

1988-1989

1999-2000

Een herrinnering aan de gloriejaren van het damesvoetbal is nog steeds aanwezig. Het bankje dat de dames aangeboden hebben tijdens hun afscheid staat nog altijd in de kantine.

Terug kijkend op de gloriejaren mogen we ook het roemruchte 5e elftal niet vergeten. Natuurlijk was hun sponsor café De Wever. Daar werd namelijk altijd de avond er voor de tactiek doorgenomen en de opstelling bepaald. De avond erna was er de nabespreking.

Het schijnt zelfs dat op het hoogtepunt van de vereniging er sprake was van een 6e elftal. Daar zijn helemaal geen foto's van! Was u onderdeel van dat team, spit dan uw (foto) archief eens om. Wij zijn blij met (kopieën van) kiekjes uit die periode!

Nog steeds zoeken wij ook foto's van elftallen uit de jaren 60/70/80/90. Aarzel niet maak een kopie (of een foto) en stuur deze naar de   jubileumcommissie.  (klik op deze link).

Het geeft niet of ze korrelig, vergeeld, smoezelig, gekreukt of gescheurd zijn, dat geeft extra cachet aan de foto! Kijk maar in onderstaande voorbeelden.

Voor een beter beeld, klik op de eerste foto en gebruik daarna de pijltjes om te scrollen