• Welkom bij SV Harfsen!

Word lid van de Club van 100! Er zijn nog enkele kaarten beschikbaar voor Nederland - Hongarije.

De Club van 100 heeft als doel de Harfsense voetbalvereniging financieel te steunen en daarnaast activiteiten te organiseren voor Club van 100 leden. De Cv100 bestaat inmiddels 14 jaar en heeft inmiddels 86 leden, maar is altijd op zoek naar uitbreiding.

Draag je S.V. Harfsen Voetbal een warm hart toe en ben je in staat en bereid om jaarlijks 100 euro bij te dragen, meld je dan aan bij de Club van 100!

Nieuwe leden kunnen dit jaar nog deelnemen aan 2 activiteiten:

• zaterdag 16 november: bezoek aan de wedstrijd van het Nederlands Elftal tegen Hongarije in het kader van de Nations League. Er zijn nog enkele kaarten beschikbaar voor nieuwe leden van de Club van 100, maar hiervoor geldt wel: wie het eerst komt, die het eerst maalt en op is op.
  • zondag 15 december: XXL kerstborrel in de kantine van ‘t Schoolder. Het exacte programma wordt later bekend gemaakt, maar het gaat in ieder geval om de jaarvergadering, een hapje en een drankje en een activiteit voor de leden.

Kijk voor meer informatie over de Club van 100 op het Club van 100 gedeelte van svharfsen.nl