Pupil van de week: Lucas Reilink

Afgelopen weekend had Lucas Reilink de eer om pupil van de week te zijn bij de wedstrijd tussen S.V. Harfsen en ZVV '56. Lucas, 10 jaar oud en speler van JO11, straalde naast het veld. Zijn favoriete positie is links half, waar hij zich altijd goed weet te positioneren.

Lucas liet weten dat zijn favoriete voetballer Hato (van Ajax) is, maar als het om S.V. Harfsen gaat, kijkt hij het meest op naar Joost Veeneman. Buiten het voetbal heeft hij een voorliefde voor mais, zijn favoriete gerecht.

Voor de wedstrijd voorspelde Lucas een 4-1 overwinning voor Harfsen. Hij zat er dichtbij, want het werd uiteindelijk 4-2 voor S.V. Harfsen! Een mooie uitslag voor een spannende wedstrijd, en een geweldige dag voor Lucas als pupil van de week!