Warm Gelijkspel in Bekerwedstrijd: SV Harfsen 3 vs. Sportclub Deventer 3

Zaterdag 9 sept - Bekerwedstrijd - SV Harfsen 3 vs Sportclub Deventer 3 (1-1)

Voorafgaand

Voor de wedstrijd begon stond heel Harfsen 3 verbaasd te kijken vanuit het dakterras bij de kantine. ‘Waarom staan er vlaggen rondom het hoofdveld en niet ons veld 2?’ Filosoof Plop (Jochem) kwam met een controversieel antwoord op dit vraagstuk: ‘Volgens mij spelen wij op veld 1 i.p.v. veld 2.’ Daar kreeg iedereen het wel warm van, zo warm zelfs dat we ons goed moesten insmeren. Tijmen gaf het goede voorbeeld en liet iedereen zien hoe een clown zijn gezicht schminkt.

De wedstrijd

Op Zaterdag 9 september 14:34 stipt vloot scheidsrechter R. Keizer af voor de wedstrijd. Harfsen 3 coach Twan Muilerman legde de volledige verantwoordelijkheid van het team op co-coach Remcoach. Hij heeft namelijk zijn nieuwe roeping als grensrechter gevonden en dit met veel passie en emotie omarmt.

Voetballend ging de hele match gelijk op tussen beide teams, balbezit ging vooral uit naar Harfsen 3. Met de betrouwbare opstelling van 4-3-3 wist iedereen wat er van hen verwacht werd.

Tijd                      Stand         Gebeurtenis

’22                                      Eerste waterpauze

’30                        1-0         Friso

’43                        1-1         Sportclub Deventer

Rust

’55                                       Tim getackeld in de 16 van Sportclub Deventer

‘90+2                                   Legendarische defensieve tackle van Morris

Bij deze bedankt Harfsen 3 de redders in nood van JO-19. Zonder hun hadden ze geen wissels.