Steun Harfsen

De resultaten van ons eerste elftal houden de laatste tijd helaas niet over en Harfsen is inmiddels in de onderste regionen van de ranglijst beland. Degradatie naar de 5e klas ligt op de loer en dat moet en zal voorkomen worden. In de strijd om lijfsbehoud wacht zaterdag de pikante en zeer belangrijke wedstrijd tegen de buren van Eefde. De winnaar van deze streekderby doet goede zaken en kan de concurrent voor rechtstreekse degradatie een gevoelige tik uitdelen. Steun van het publiek kan hierbij net het verschil maken. Hierbij daarom de oproep om zaterdag a.s. massaal richting Eefde af te reizen om daar ons eerste elftal zaterdag te steunen in deze cruciale wedstrijd. Laat zien dat je voor Harfsen bent!