Spetterend jubileumfeest sv Harfsen

Het 75 jarig jubileum van de voetbalvereniging sv Harfsen is zaterdag groots gevierd. De in het leven geroepen jubileumcommissie (bestaande uit Gea, Annet, Monique, Niels, Joost, Rein, Jan en Gerard) had een aantrekkelijk en afwisselend programma samengesteld en dat leverde een fantastische dag op.

De weergoden waren Harfsen deze dag ook zeer goed gezind en onder een stralende zon werd om 13.00 uur begonnen. Wie de jeugd heeft, heeft de toekomst luidt een Nederlands spreekwoord en dat lijkt bij Harfsen wel goed te zitten want er was een enthousiaste deelname bij de diverse uitgestalde jeugdactiviteiten.

Om 15.00 uur werd vervolgens onder grote publieke belangstelling afgetrapt voor de wedstrijd van Harfsen 1 tegen een streekelftal met spelers van Almen, Eefde, Gorssel en Witkampers. Voor de aftrap werd het nieuwe scorebord door de ereleden Henk Leunk en Henk Pasman officieel in gebruik genomen en we zijn als vereniging de sponsoren die dit mogelijk hebben gemaakt zeer dankbaar voor dit geweldige cadeau.

Om 16.30 uur was het tijd voor een heuse reünie en hierbij was een schitterende fotocollage in de kleedkamers te bewonderen waarmee oude (sterke) verhalen met elkaar konden worden gedeeld en uitgewisseld.

De dag werd hierna afgesloten met een knalfeest waarbij de (senioren)teams elk nog een ludiek stukje mochten opvoeren voor een uitzinnig publiek. Succes verzekerd uiteraard en alle aanwezige leden, oudleden, vrijwilligers, sponsoren en supporters genoten onder genot van een hapje en drankje en een prima band met volle teugen van de bruisende avond.

Zoals gezegd was het een zeer geslaagde en druk bezochte dag waarop de bijzondere mijlpaal van 75 jaar sv Harfsen goed gevierd is.

Jubileumcommissie, ontzettend bedankt voor de perfecte organisatie!

Tip: klik op de eerste foto hieronder en bekijk vervolgens de gehele fotoreportage!