• Welkom bij SV Harfsen!

Nieuwsbrief SJO Almen Harfsen - December 2023

Terugblik eerste seizoenshelft
De eerste twee fases van de jeugdcompetitities zitten er al weer bijna op. In september speelden we nog heerlijk in het zonnetje. De afgelopen periode was het echter behoorlijk nat (of koud) en ging de vraag “gaat de wedstrijd wel door?” viraal in de whatsapp-groepen. Op een paar afgelastingen na zijn de meeste jeugdwedstrijden toch doorgegaan. De jo-12 is aan een hele mooie reeks bezig in de 2e fase van de competitie. 16 december spelen zij mogelijk voor de 1e plek in hun poule! We wensen alle teams veel succes en goed weer toe tijdens de resterende wedstrijden voor de winterstop!

Trainingen en wedstrijden
De laatste trainingen voor de winterstop vinden plaats in de week van 11 t/m 15 december. Vanaf 15 januari pakken we de trainingen weer op. De eerste competitiewedstrijden van 2024 staan gepland voor 20 januari. Evententuele inhaalwedstrijden en / of afwijkende trainingsinformatie worden gedeeld via de whatsappgroep van je eigen team. Let op! Na de winterstop draaien de wedstrijd- en trainingslocaties om. Dus: trainen in Harfsen en de thuiswedstrijden in Almen.

JO-8 van start
De groep starters is inmiddels zo groot, dat we vanaf januari een JO-8 hebben ingeschreven voor de KNVB-competitie. Daarnaast blijft een jo-7 actief in de 4 x 4 toernooivorm. Via de whatsappgroep van de huidige jo-7 worden de teamindelingen bekend gemaakt.

Lege flessenactie
Woensdag 27 december van 9:30 tot ca. 12:30 uur vindt de traditionele lege flessenactie plaats in Harfsen. De jeugdteams (jo-9, jo-10, jo-12 en jo-19) gaan dan het dorp rond om lege flessen in te zamelen en zo geld op te halen voor hun vereniging. Voor het rondrijden van de spelers en het wegbrengen van de opgehaalde flessen is ook hulp van ouders nodig. Helpen jullie mee? Spelers en ouders kunnen zich aanmelden via Whatsapp bij Madelon van Leeuwen (06 411 90 434) of Jan Rouwenhorst ( 06 510 19 808).De opbrengst van de actie komt 100% ten goede van het SJO Almen Harfsen en wordt gebruikt om leuke activiteiten van te organiseren en / of materialen aan te schaffen. Alvast bedankt dank voor jullie hulp!

Pieten trainen mee
Afgelopen week kregen de JO-7 en JO-9 tijdens de training bezoek van een aantal sportieve pieten! De pieten lieten zien dat ze wel een balletje kunnen raken en hadden ook nog wat lekkers meegenomen. Een leuke verrassing!

Fijne feestdagen en een sportief en doelpuntrijk 2024 gewenst! Jasper Brokken, Sander Diepeveen, Jan Rouwenhorst, Stefan Heijink & Madelon van Leeuwen (bestuur SJO Almen Harfsen)