Nieuwsbrief SJO Almen-Harfsen augustus

Beste spelers, ouders & verzorgers,

De vakantie zit er weer (bijna) op en het voetbalseizoen 2023- 2024 gaat beginnen. Wij hopen dat jullie allemaal een fijne zomer hebben gehad en dat jullie zin hebben om weer te gaan voetballen!

Met deze nieuwsbrief informeren wij jullie over de start van het nieuwe seizoen.

Trainingen

De trainingen starten in week 35 (28 augustus t/m 3 september). De eerste seizoenshelft wordt er getraind in Almen. De tijden en dagen zijn als volgt:

- Starters /JO-7: woensdag 18:00 – 19:00 (trainer: Amy Elizen)

- JO-9: woensdag 18:00 – 19:00 (trainer: Wesley Gorter)

- JO-10: dinsdag en donderdag 18:00 – 19:00 (trainer: Jesse van Roosmalen)

- JO-12: dinsdag en donderdag 18:00 – 19:00 (trainers: Hannah Braamkolk (di) en Bert Strookappe (do)

- JO-19: dinsdag en donderdag 18:15 – 19:45 (trainers: Daan Halfman, Dennis Deacon en Stef Wassink)

Wedstrijden seizoen ‘23-‘24

De KNVB publiceert de indelingen & bijbehorende speelschema’s op de voetbal.nl app, te vinden in Play store of Apple store. Vanaf 2 september worden de eerste wedstrijden gespeeld. JO-7 speelt wedstrijden in mini-toernooivorm. Dit gaat buiten de knvb / voetbal.nl app om. Hierover wordt apart gecommuniceerd via de whats-app-groep. De eerste seizoenshelft worden de thuiswedstrijden gespeeld in Harfsen. Na de kerst draaien we de trainings- en wedstrijdlocaties weer om.

Kantinediensten

Tijdens de thuiswedstrijden in Harfsen wordt hulp in de kantine gevraagd aan de ouders/verzorgers van de jeugdteams. Het gaat om hulp bij o.a. koffie/thee/limonade schenken tussen ca. 10:00 – 12:00 uur. Voor de komende periode is de volgende indeling gemaakt:

- 2 september: JO-9

- 9 september: JO-10

- 16 september: JO-12

- 23 september: JO-19

- 30 september: JO-10

- 7 oktober: JO-9

- 14 oktober: JO-12

Willen jullie deze taak meenemen in het rij/was-schema van jullie teams (of op een andere manier toedelen)? Namens kantinebeheer SV Harfsen bij voorbaat dank!

Pupillenkamp 26/27 augustus

Via de betreffende groepsappen zijn de pupillen uitgenodigd voor het voetbalkamp bij De Waltakke in Lochem op 26 en 27 augustus Ouders / verzorgers zijn bij aanvang (13:30) van harte welkom om een kop koffie/thee te komen drinken en zo het nieuwe seizoen in te luiden.

Sportieve groeten van het bestuur SJO Almen Harfsen: Jasper Brokken, Sander Diepeveen, Jan Rouwenhorst , Stefan Heijink & Madelon van Leeuwen.