Jubileum foto's

U heeft natuurlijk allemaal gelezen dat de SV Harfsen voetbal in 2024 het 75 jarig jubileum viert.
Meer hierover leest u op de jubileumpagina.

We willen regelmatig met u herinneringen ophalen uit het rijke voetbalverleden. Foto's en verhalen waardoor u als vanzelf weer terugdenkt aan uw eigen voetbalverleden. Heeft u ook foto's/ dia's of films? Of misschien wel een (sterk) verhaal? We publiceren ze graag.
Op 29 juni zullen we een tentoonstelling samenstellen en is er een gezellig plein om alle verhalen te delen met uw oude voetbalvrienden of vriendinnen.

Ook 50 jaar geleden, tijdens het 25 jarig jubileum zijn enkele verhalen geschreven die we gevonden hebben in het archief. De volgende keer een epistel van secretaris J.W. Lensink uit die tijd. Nu eerst hieronder een getuigenverslag van een anoniem oud lid.

Verder nog enkele foto's om bij te mijmeren.

Heeft u ook nog elftalfoto's? stuur ze in! kijk op de contact pagina voor e-mail adressen.