Jubileum foto's (jan)

Inmiddels zijn we dicht bij de oprichtings datum van 21 januari en dat gaan we natuurlijk vieren. (zie ook de nieuwsflits in uw mailbox)
Op die datum is dit jaar het jaarlijkse hutspottoernooi gepland (start vanaf 13.00 uur, vanaf JO 19 kan men inschrijven) en ook de nieuwjaarsreceptie (vanaf 15.30 uur). Natuurlijk besteden we aandacht aan het jubileum en zullen de middag extra feestelijk maken. We zien u graag om een toost uit te brengen!

Zoals beloofd zullen we via deze weg regelmatig wat herinneringen ophalen uit het rijke voetbalverleden.
Bij de laatste oproep hebben we al reacties binnen gehad. Bijvoorbeeld is ons een fotoboek beschikbaar gesteld over de plaatsing van lichtmasten met een openingswedstrijd tegen GAE. Ook zijn er foto's van de realisatie van het derde veld. We laten u de volgende keer graag een selectie zien hieruit.

Nu is het tijd om de belofte van vorige maand in te lossen.
De vorige keer hebben we u een verhaal beloofd van onze secretaris in 1999 Willem Lensink, die ons helaas onlangs ontvallen is. Tijdens het 50 jarig jubileum heeft hij een stuk geschreven die we u niet willen onthouden.

We zijn erg blij met dit getuigenverslag van de eerste jaren van het voetbal in Harfsen. Daar kwam best nog wel wat bij kijken. Ook moest vele ontberingen geleden worden om te (kunnen of mogen) voetballen. Het waren geen wedstrijden voor watjes, zo bleek al uit het verslag in de vorige aflevering.
In die tijd werd je uitgenodigd om mee te doen, terwijl anderen gewoon geen tijd konden of mochten vrij maken, het werk op de boerderij ging immers door.

Wat we nog missen zijn sterke verhalen, klim in de pen en stuur ze in...
Natuurlijk geen Jubileum foto pagina zonder nog enkele elftal foto's.

Foto's van het hutspot toernooi in het verleden

We willen regelmatig met u herinneringen ophalen uit het rijke voetbalverleden. Foto's en verhalen waardoor u als vanzelf weer terugdenkt aan uw eigen voetbalverleden. Heeft u ook foto's/ dia's of films? Of misschien wel een (sterk) verhaal? We publiceren ze graag.
Op 29 juni zullen we een tentoonstelling samenstellen en is er een gezellig plein om alle verhalen te delen met uw oude voetbalvrienden of vriendinnen.