Jubileum foto's (apr)

Ook deze maand weer een foto pagina, nu met allemaal personen.
Let wel; het is volkomen willekeurig, wees niet verongelijkt als u er zelf niet opstaat.

Elke (voetbal)vereniging kent zijn markante persoonlijkheden; vrijwilligers, bestuursleden, commissie leden, supporters, spelers, gangmakers, schoonmakers, de stille werker op de achtergrond, ereleden, enzovoort.
Natuurlijk (en helaas) zijn niet overal foto's van maar het is leuk ze te ontdekken in één van de vele fotoboeken die we tijdens de fototentoonstelling op 29 juni met jullie zullen delen.

Nu een greep door de jaren heen. Helaas zijn er weinig foto's uit de zwart-wit periode. Heeft u nog foto's van bekende SV Harfsen families of van (jeugd)teams of oude feestavonden? Deel ze met ons en daarmee met alle bezoekers en daarna met de geschiedenisboeken van de vereniging.

Tip: klik in deze gallerij op de eerste foto en ga dan verder.

Let op daaronder komt nog een gallerij, dan met elftalfoto's