In memoriam

Op 24 december jl. is ons erelid Willem Lensink op 94 jarige leeftijd overleden.

Willem was sinds jaar en dag een zeer bekend gezicht binnen onze vereniging en hij is op veel manieren altijd zeer betrokken geweest bij de voetbal. Hij was in vroegere tijden actief lid en heeft daarnaast in andere rollen ontzettend veel gedaan en betekend voor onze club. Als 'chef velden' maaide hij ruim 40 jaar de velden en zorgde zo voor een altijd strak gemaaide grasmat en ook daarnaast was hij altijd te porren voor allerlei werkzaamheden op ons mooie sportcomplex. Willem was ook een echte liefhebber en groot supporter en miste nagenoeg geen wedstrijd die op 't Schoolder werd gespeeld. Hij reed met een aantal andere getrouwen stad en land af om het 1e elftal te steunen bij uitwedstrijden en was ook bij andere verenigingen een welkome gast.

We gaan zijn vertrouwde gezicht erg missen op 't Schoolder.

bestuur sv Harfsen