Harfsen 2 speelt een kopie van de wedstrijd van de week ervoor

Harfsen 2 speelt een kopie van de wedstrijd van de week ervoor.

Voor de verrassing mochten de toppers van Harfsen 2 aantreden tegen dezelfde tegenstanders als een week eerder, namelijk VEVO 2. Een verslag van deze wedstrijd is er helaas niet, een teamgenoot heeft verzaakt. We noemen geen namen, maar het heeft iets met ´´iels´´ te maken. Zoals gewoonlijk waren er weer een aantal afwezigen. Maar gelukkig zijn we aangevuld door Tijmen en Dikke Dennis van Harfsen 3 en Nippel als tientjeslid. Daarnaast had coach Patrick vandaag de taak om ballen tegen te houden op goal. Na een leuke reis naar het Veessen in de Veluwe kon de wedstrijd beginnen.

Hoe Harfsen een week eerder nog snel op voorsprong kwam, was dit deze keer anders. Dennis dacht een bal binnen de 16 meter af te kunnen pakken van de buitenspeler van VEVO. Helaas was de werkelijkheid iets anders en ging de bal op de stip na een mooie trap op de enkel. De penalty werd benut.

Gelukkig kon Harfsen al snel wat terugdoen. Bas gaf een prachtige lange bal naar voren op Jarno. Jarno faalde 1 op 1 met de keeper niet.

Lang konden we niet genieten van deze 1-1. VEVO had haast en schoot na een rommelige aanval de 2-1 in het netje. Keeper Patrick had het nakijken.

Ook dit keer toonde Harfsen veerkracht. Dennis maakte zijn fout goed en stuurde Daan in de diepte weg. Je hoefde maar even met je ogen te knipperen en de 2-2 lag in het netje. Niet veel later klonk het rustsignaal van de nog al enthousiast fluitende scheidsrechter.

In de rust werden er een aantal wissels doorgevoerd omdat de spelers uit het 3e daarna nog een wedstrijd hadden. Na een aantal goede aanwijzingen begonnen we aan de 2e helft.

Helaas liep de 2e helft niet als gehoopt. VEVO kwam vrij snel op een 4-2 voorsprong en Harfsen had het nakijken. Zelf creëerden we niet veel en het spel was erg rommelig. Daan maakte nog wel de aansluitingstreffer en Nippel raakte nog een keer de paal maar verder kwamen we niet. De wedstrijd tegen VEVO 2 werd net zoals de week er voor met 4-3 verloren. Gelukkig was er nog een team uit Harfsen dat nog triester heeft gepresteerd dan ons en konden we ons daar achter verschuilen.

Komende week spelen we de derby tegen hekkensluiter Eefde. Misschien de laatste kans op punten dit seizoen.

weer klikken op de eerste foto!